Tuesday 29 March 2011

Salam Perkenalan~~~~~~

Pengenalan

Baru first time buat blog~tanpa bantuan hubby tapi ada laa hubby bagi beberapa petunjuk..
Geram tgk ramainya blogger yang sedia ada....
NAK JOIN Jugakkkk...
walaupoN tak tere... ketinggalan sket hal2 intenet nie
sedang blaja sket nak buat benda....

Blog nie akan saya coret2 ttg masakan n life saya yang SIMPLE di negeri CikSiTI... kekekekek Klate laaa
D cni saya berumah n tangga ngan hubby saya jugak org UTARA (ekekek-saya org UTARA laaa)
tapi...............dah lama saya dok di negeri ini dah hampir 12THN ....lama kan........

lamanya dok d Cni... hhuhuhuh (bukan sedih ----cuma tak sangkaaa jer)

nak test jaP...........best tgk kaleR nie......terang mata.....

arie nie buka blog sb sedih .. kakiku seliuh laaaaaaaaaa.....SAKIT!!!!.....

Best tgk.....akhirnya saya ada bloG saya sendiri....ada ke tak org baca..... saya tak Kisah sb ... sb saya cuma ingin BerCheriTA jeeee...........

No comments:

Post a Comment